Sunday, December 13, 2009

Makes Liow Tiong Lai's Alphard look Peanuts !!

Apakah Azalina Wanita Terkaya Di 1Malaysia..?


Saya tidak mahu memberi sebarang komen kerana gambar dibawah ini boleh mencerita seribu bahasa, gambar-gambar ini di ambil di ruang letak kereta di rumah Azalina , bukan saya yang ambil , saya menerima e-mail dari seseorang dan meminta saya menyiarkan gambar ini.

Saya tahu gambar kereta ini adalah koleksi Azalina. Porche, Mercedes, Smart Car, Land Rover, Alphard dan banyak lagi yang entah disimpan tak tahu di mana. Di Pengerang juga ada lagi dalam simpanan. Mana datang wang untuk membeli kereta ini..?

Untuk anda membuat penilaian dan memikirkannya.

Bayangkan betapa susah atelit kita mahu berlatih kerana tidak cukup kewangan, betapa susahnya kita membayar cukai dan yang paling hinanya ialah wang yang digunakan untuk semua kemewahan ini pasti adalah wang rakyat.

Bukan kami menipu, Anda pernah tengok nombor pendaftaran WLV 3 ketika Azalina menjadi menteri di KBS dan Pelancongan. Ini nombor kereta rasminya.

Ini sebahagian dari duit yang digunakan untuk beli kereta, untuk joli , hadiah kekasih dll.Fikirkanlah tidak sampai dua penggal menjadi menteri , habis duit MSN , Habis duit kem pelancongan. Nasib baik tidak disenaraikan lagi.

Nanti kita dedahkan pembaziran duit rakyat lagi. Dahsyat kan...??? habis duit rakyat, Kira sajalah berapa kos kesemuanya. Belum lagi yang dia joli untuk kereta yang dia beli untuk janda pensyarah Uitm itu dll.

Wahai penduduk Pengerang , inilah wakil Parlimen kamu, kamu bersyukur kerana dapat ahli Parlimen terkaya. Mungkin kereta ini tidak menggunakan nama Azalina, tapi sendiri fahamlah. Lepas ini kita siarkan gambar senarai rumah Azalina. Apakah dia wanita terkaya di Malaysia..?

DIA KATA -
  • "I TIDAK ROMPAK DUIT RAKYAT...!!! , I TIDAK TIPU MELAYU...!!! ".

MANA DATANG DUIT INI, INI DUIT SEBAHAGIAN MELAYU..! INI DUIT RAKYAT..! KENAPA GUNA UNTUK KEMEWAHAN DIRI..?

KAMI BUKAN BODOH LAH AZALINA, KAMI BUKAN PAK ANGGUK...!!!


Topeng Perak® Unmasked

3 comments:

  1. Hey! This is UMNO/BN Minister. The writer ommited one more thing. Her private jet.

    Where did this money come from? How much did Chew Mei Fun got from Pempena?

    ReplyDelete
  2. EX Minister ..Her private jet ? She has one ?

    Chew Mei Fun - $20,000 per month .

    ReplyDelete
  3. j4otk. Yes. She has one. Ask your UMNO friends, they knew about this. Just as Khairy has his own smaller and faster jet.

    ReplyDelete

All slanderous comments will be deleted .Comments that include personal attacks, and antisocial behaviour such as spamming and trolling; will be removed. You are fully responsible for the content you post. Please be responsible and stay on topic.